Klacht: Opnieuw decoder gelokeerd

op 18 juli 2012 over Canaldigitaal in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Canaldigitaal reset zijn zenders waardoor betalende gebruikers eenvoudig weg geen ontvangst meer hebben.
De eerste keer dat ons dit overkwam werden w afgewimpeld met het excuus dat de decoder te oud was. Na opnieuw gebeld te hebben wilde ze de moeite nemen om te bekijken of het opnieuw geactiveerd kon worden. Ben uiteindelijk met de decoder onder de arm naar de winkel gegaan, 2 minuten en het probleem was opgelost! Vandaag opnieuw geen zenders meer, je zou er moedeloos van worden.

Gewenste Oplossing:

Activatie van het zender pakket waar we voor betalen!
En ophouden met de flauwekul dat de decoder te oud is!

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Canaldigitaal in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Canaldigitaal een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Canaldigitaal

Heeft op 27 juli 2012 om 13:21 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste,

Wij bieden onze excuses aan voor het ongemak en hebben contact gehad via email. Dit is nu naar tevredenheid opgelost.
Mochten er nog vragen zijn dan kunt u altijd contact opnemen met onze klantenservice telefoonnummer 0900-9323 (15ct per minuut).

Met vriendelijke groet,
Webcare Team CanalDigitaal.

Alle klachten die gemeld zijn door HJU