Klacht: opnemen

op 29 juli 2016 over Canaldigitaal in de categorie Alles-in-1

de decoder neemt niet goed op. hij houdt op met opnemen voordat de film afgelopen is.
we hebben al 4 keer erover gebeld, ze geven tips en geen een werkt.
bij de instellingen kunnen we niet komen.

als we een andere decoder hebben gekregen die naar behoren werkt.

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Canaldigitaal over deze klacht.

Bericht van Canaldigitaal

7 maanden geleden - Geachte heer Huismans, U geeft aan dat uw MP 201 niet correct opneemt. dit probleem is bij ons bekend en er wordt naar een oplossing gezocht. Voor nu kan ik u louter aanraden om het programma wat na het programma komt wat u bekijkt ook op te nemen, zodat u geen stuk van het programma mist. Een andere ontvanger leveren lost dit probleem niet op. Met vriendelijke groet Marlous Webcare CanalDigitaal

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Canaldigitaal in behandeling genomen

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Canaldigitaal een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Canaldigitaal

Heeft op 15 augustus 2016 om 18:08 geantwoord

Geachte heer Huismans,

Wij vernemen graag van u of u nog vragen aan ons heeft omtrent de MP 201 ontvanger. Op dit moment is er nog geen functie beschikbaar om opnames te verlengen, behalve dan door de uitzending erna ook op te nemen.

Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Paul
Webcare CanalDigitaal

Heeft op 08 september 2016 om 17:14 geantwoord

De oplossing die de medewerkers gaven was om twee programma's achter elkaar op te nemen naar deze oplossing werkt niet de programma's worden niet helemaal opgenomen ik heb de docoder M7
Graag zie ik uw mail tegemoet
Vr.gr.E.Huismans

Alle klachten die gemeld zijn door beleving@icloud.com