Klacht: opname in register

fritspetit op 27 maart 2018 over Graydon in de categorie Incassobureaus

Graydon heeft de door mij opgerichte VVE opgenomen in haar bestand inclusief mijn persoonlijke gegevens zoals adres. Ik heb daar niet om gevraagd en stel er ook geen prijs op.

Als ze dit niet meer ongevraagd doen.

4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Graydon over deze klacht.

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Graydon in behandeling genomen

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Graydon een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Graydon

Heeft op 28 maart 2018 om 08:28 geantwoord

fritspetit

Heeft op 28 maart 2018 om 09:05 geantwoord

Graydon kan zich wel verschuilen achter het feit dat ze niets onwettigs doen. Ze tonen echter geen enkel begrip voor de ervaring vd gewone consument.

Bericht van Graydon

4 jaren geleden - Geachte heer Petit, Naar aanleiding van uw melding op deze site hebben wij nogmaals overleg gehad met onze afdeling klantenservice Kredietinformatie. Zij hebben aangegeven dat zij de contactgegevens van de online platforms zullen afschermen en de indexatie uit Google zullen verwijderen, zodat u alleen gevonden wordt wanneer klanten doelgericht naar uw bedrijfsgegevens zoeken via een betaald en afgeschermd online portal van Graydon Nederland B.V. Om bovenstaande voor u te verzorgen verzoeken wij u vriendelijk ons uw kamer van koophandel nummer te geven zodat wij ook daadwerkelijk een en ander in gang kunnen gaan zetten voor u. In afwachting van uw gegevens. Met vriendelijke groet,

Alle klachten die gemeld zijn door