Klacht: oplossing van mijn klacht is geen oplossing

op 22 juni 2015 over COOP in de categorie Supermarkten

We hebben de klacht intern besproken en hopen dat de situatie verbeterd is.

Dit is het anwoord wat ik kreeg op mijn klacht en nu denken/hopen ze dat het opgelost is

als er uberhaupt normaal gereageerd wordt op mijn klacht

Reactie van de melder van de klacht Marcelkok

1 jaar geleden - en ja hoor zeker kunnen ze weer niet inloggen hier. wel erg jammer dat zo een bedrijf klachten seriues neemt en ook met een gedegen oplossing komt inplaats van vage antwoorden

Bericht van COOP

1 jaar geleden - Beste Marcel, vaak is de eerste stap die wij kunnen zetten het bespreken met de vestiging zodat zij zelf voor verbetering kunnen zorgen. Indien dit niet het geval blijkt te zijn horen wij het graag. Wij zijn juist erg blij dat we dit soort problemen bespreekbaar kunnen maken en hierdoor voor verbetering kunnen zorgen in de winkels. Mvg, Coop Supermarkten

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door COOP in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht Marcelkok

1 jaar geleden - het probleem lag juist niet bij de vestiging zelf maar bij de coop nederland met betreffing tot de leveringen. Bestellingen die gedaan werden worden deels uitgeleverd waardoor men bepaalde producten niet op voorraad hebben die ze wel besteld hebben maar dus niet geleverd krijgen. Dus probleem bespreken met betreffende vestiging heeft geen nut daar zei het bestelde niet geleverd krijgen.

Reactie van de melder van de klacht Marcelkok

1 jaar geleden - erg jammer dat ze nog steeds niet gereageerd hebben maar blijkt een coop probleem te zijn goede oplossingen/antwoorden zijn er niet ach al 3 maand op een gedegen antwoord.

1 jaar geleden - jammer dat er op geen enkele manier gereageerd wordt

Reactie van de melder van de klacht Marcelkok

8 maanden geleden - alleen verder reageren jullie helaas niet meer ondanks aan te geven dat jullie blij zijn met reacties behalve als het op coop nederland valt en niet om een specifieke winkel van de coop.

Reactie van de melder van de klacht Marcelkok

2 maanden geleden - goede voornemen voor 2017 van de coop nu eindelijk een keer te reageren op bovenstaande?

Alle klachten die gemeld zijn door Marcelkok