Klacht: oplkichting Ticketloket?

op 05 juli 2012 over Ticketloket.com in de categorie Kaartenverkoop

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

2 kaartjes voor madonna besteld en gekozen voor aangetekend verzenden. Bedrag afgeschreven van mijn rekening ,…een rib uit mn lijf, maar goed niet erg voor madonna, maar wel als ik er NIETS voor krijg! Tot op de dag van vandaga NIKS ontvangen, geen kaartjes, geen email. En per mail niet te bereiken, per telefoon ook niet. Ik baal hiervan!!!!

Gewenste Oplossing:

kaartjes voor zaterdag klaarleggen bij de kassa!.....en anders geld terug inclusief de kosten voor aangetekend verzenden

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Ticketloket.com in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht daanSL

5 jaren geleden - tot op heden nog geen geld gezien,.....

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Ticketloket.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Ticketloket.com

Heeft op 08 september 2012 om 17:55 geantwoord

Geboden Oplossing:

Inmiddels is per mail contact opgenomen met de klant en is de klacht opgelost.

Alle klachten die gemeld zijn door daanSL