Klacht: Oplichting Flanderijn

op 03 augustus 2016 over Flanderijn en van Eck in de categorie Deurwaarders

Ik heb zojuist 2 brieven ontvangen van Flanderijn. Een van Zilveren Kruis, terwijl ik al zeker 10 jaar een andere zorgverzekering heb. Het bedrag is 2451 en met de rente komt het op 3210 euro. Daarnaast een fikse rekening van me studentenrekening die ik bij ABN had. Hier is de rente 2201 euro!
Sinds afgelopen januari heb ik bijna wekelijks naar Flanderijn gebeld ivm rekening van me huidige zorgverzekering. Flanderijn beweerde dat het bedrag van 1500 euro klopte en dat ik het zo snel mogelijk moest betalen. Toen ik om een specificatie vroeg, heb ik deze nooit ontvangen. En na een aantal maanden doorzetten was afgelopen mei het dossier ineens gesloten en naar me zorgverzekering verstuurd. Sterker nog het bedrag was ook nog eens met 900 euro verlaagd. Hier heb ik de bewijzen van! En ineens 2 maanden later deze 2 rekeningen.

Als het opgelost is, zou ik weer beter kunnen ademen. De rente is echt belachelijk. Plus er komt nog rente boven die rente. Is er iets wat ik kan doen?

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Flanderijn en van Eck

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Flanderijn en van Eck nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Mer85