Klacht: Oplichting en bedreiging!

op 21 januari 2014 over Today Service in de categorie Loodgieters

Ik had vlak voor kerst last van stormschade,de dakpannen vielen van het dak.Aangezien het na kerst weer zou stormen,hebben we een noodcentrale gebeld omdat er snel iemand moest komen. Today service was de enige die bereid was om met kerst te komen. Ze kwamen langs, twee man sterk, om het te repareren. Na nog geen tien minuten op het dak te hebben gestaan, zeiden ze dat ze het nu niet konden repareren,omdat ze nu geen hoogwerker konden regelen. Maar we moesten wel nu een rekening cash betalen, in verband met dat ze met kerst een kijkje kwamen nemen. 480 euro!!! voor nog geen tien minuten.Onder andere een kerst-toeslag(wat ik kan begrijpen),loonkosten voor 2 personen(want ze waren met zn tweeen),en nog meerdere vage toeslagen.Ik heb maar gezegd dat ze de rekening maar naar onze beheerder van de VVE moesten sturen,maar nee het moest nu en cash afgerekend worden. Nadat ik duidelijk heb gemaakt dat ik geen bedrag ga betalen van bijna 500 euro voor 8 minuten op het dak staan,werd ik in mijn eigen huis keihard bedreigd!Er werd me gezegd dat als ik nu niet betaalde,dat er bij hun een knopje omging en dat zij er wel voor gingen zorgen dat ik ga betalen,met hun vuisten gebald.Aangezien ik bang was dat zij mij of mijn gezin wat gingen aandoen,heb ik het geld maar betaald.Ze zeiden nog dat ik er goed aan deed om te betalen,want wij zijn geen kleine jongens!Dit is het duidelijkste voorbeeld van oplichting en bedreiging!!Nooit met dit klote-bedrijf in zee gaan,want ze zijn er op uit om je te naaien!!

Mij gaat het er nu om dat deze schaamteloze oplichters geen andere slachtoffers meer maken. Het geld doet niet meer ter zake,dit bedrijf moet gestopt worden!En dat begint bij voorlichting.

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Today Service

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Today Service nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door PietCornelisse