Klacht: oplichting door Voosha.com krijgt vervolg

op 03 juli 2012 over Voosha.com in de categorie Internetshops - Algemeen

Naar aanleiding van het niet leveren van een door mij bestelde en betaalde Ipad-case bij Voosha.com (via Groupon) heb ik dit als klacht gemeld op deze site. Vervolgens krijg ik een mail van Voosha.com dat de klacht in behandeling is genomen met twee minuten later een mail dat de klacht is opgelost. Vreemd dat ik daar zelf niets van gemerkt heb. Helaas werkte de link niet waarop ik kon aangeven of ik tevreden was of niet, dus ik meld opnieuw een klacht over deze zeer eigenaardige klachtenafhandeling van Voosha.com. Ik heb het idee dat ik een andere weg moet bewandelen om echt iets te bereiken, want dit loopt dood. De oplichtingspraktijken van Voosha.com moeten gestopt worden.

De klacht pas als opgelost melden als deze ook daadwerkelijk opgelost is.
(d.w.z. geld terug of Ipad case leveren). Belangrijker nog is dat het bekend wordt dat Voosha.com een malafide internetwinkel is.

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Voosha.com in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Voosha.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Voosha.com

Heeft op 03 juli 2012 om 19:46 geantwoord

Dear valued customer,

Thank you for your message. Could you please send your Groupon voucher to voosha@voosha.com, so that we can give you information about the delivery of your order? This way we can see why your order was not delivered. The most probable reason that the transport company could not deliver your order is because we did not have your contact details (phone and email).

Groupon doesn't give us any phone numbers or email addresses which belong to customers because of privacy laws, so there is no way for us to contact you directly. If a product is not delivered, we have to contact Groupon, and Groupon has to contact you. If they do not contact the you, we do not know this.

We would like you to be happy with our service and we can offer you a complete refund if you like. If you would like us to refund your money, please send an email to returns@voosha.com. In this email please mention your voucher code and order details so we can start the refund process.

Thank you very much for your cooperation and please excuse me if my Dutch is not so good.
Best Regards, Paul, Voosha Team

Geachte klant,
Hartelijk dank voor uw bericht. Kunt u stuur dan uw Groupon voucher voosha@voosha.com, zodat we kunnen geven u informatie over de levering van uw bestelling? Deze manier kunnen we zien waarom uw bestelling is niet geleverd. De meest waarschijnlijke reden dat de transporteur niet kon uw bestelling te leveren is omdat hadden we niet uw contactgegevens (telefoonnummer en e-mail).

Groupon niet ons geen telefoonnummers of e-mailadressen die deel uitmaken van klanten, vanwege privacywetgeving, dus er is geen manier voor ons om contact met u direct. Als een product niet geleverd wordt, moeten we Groupon contact op te nemen, en Groupon moet contact met u op. Als ze geen contact met de u, weten we niet dit.

Wij willen u om gelukkig te zijn met onze service en kunnen wij u een volledige terugbetaling als je wilt. Als u wilt dat wij uw geld terug te betalen, stuur dan een e-mail naar returns@voosha.com. In deze e-mail graag uw voucher code en order details, zodat we de terugbetaling te starten.

Hartelijk dank voor uw medewerking en vergeef me alsjeblieft als mijn Nederlands is niet zo goed.

met vriendelijke groet
Paul,
Voosha Team

Alle klachten die gemeld zijn door opzeggen