Klacht: opgelicht door Voosha.com

op 30 juni 2012 over Voosha.com in de categorie Internetshops - Algemeen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb 9 mei via Groupon een Ipad case besteld voor € 39,-
bij Voosha.com. Wel betaald, niet geleverd. Nadat ik hier een klacht over heb geschreven ben ik wel gebeld (18 juni) door iemand van Voosha.com die verzekerde dat de ipad case alsnog geleverd zou worden. Is niet gebeurd, er is dus duidelijk sprake van moedwillige oplichting. Ik lees op internet meer mensen die zijn opgelicht door Voosha.com. Ik overweeg aangifte te gaan doen. Hoe is het mogelijk dat zo’n fout bedrijf zo door kan gaan met deze (door Groupon gefaciliteerde) oplichtingspraktijken?

Gewenste Oplossing:

Het geldbedrag van €39,- dient teruggestort te worden.
Anders graag advies over hoe het beste een aangifte gedaan kan worden.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Voosha.com in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Voosha.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Voosha.com

Heeft op 03 juli 2012 om 11:11 geantwoord

Geboden Oplossing:

Dear Valued Customer,

Thank you for your feedback.

We are extremely sorry for replying late.

We have grown faster than expected and unfortunately this has affected customer response times. We are quite surprised to learn that you have still
not received your ipad case considering this was sent out and has been delivered to many customers 2-3 weeks ago.

The initial delay for sending out these cases was due to the fact that the first batch of ipad cases we received were completely damaged. We did not send these out as this would not be to our customers expectations. We had to wait for the new ones to arrive to then send these out.

Please be rest assured that Groupon chooses their partners very carefully, and all the promotions done with Groupon are done with good reliable partners.

Kindly send us an email to voosha@voosha.com with your Groupon Code so we can track your shipment and see why you still haven't received your case and if it has been lost. If you would still like a refund our team will be happy to assist you and we will refund the full amount back to your account.

By phone we only have english and spanish customer service speaking staff. If you would like to speak to them kindly call on +34 91 804 2408

For any further complaints please do not hesitate to contact our team either by phone or email and we will help you solve them faster than usual.

Once again thank you for your feedback as this will help us improve and serve you better.

Best Regards, Voosha Team

Geachte klant,

Bedankt voor uw feedback.

Onze excuses voor de langzame antwoord.

Ons bedrijf heeft sneller gegroeid dan wat we verwacht hadden en helaas heeft dit een vertraging veroorzaakt. We zijn heel verrast om te leren dat u nog steeds uw ipad hoesje niet ontvangen hebt, terwijl dit al 2-3 weken geleden gestuurd en geleverd is aan veel van onze klanten.

De eerste vertraging van het sturen van deze hoesjes was omdat de eerste groep hoesjes volledig beschadigd waren.We hebben deze hoesjes niet gestuurd, want onze klanten zouden het zeker niet waardevol vinden. Helaas, moesten we wachten op de nieuwe hoesjes om deze uit te sturen.

U kunt er zeker van zijn dat Groupon hun partners zeer zorgvuldig kiest, en alle promoties die met Groupon gedaan worden met goede betrouwbare partners zijn.

Stuur ons een e-mail naar voosha@voosha.com met uw Groupon code, zodat wij uw bestelling kunnen controleren/vinden en uitzoeken waarom u dit nog steeds niet ontvangen heeft of als het verloren is gegaan. Als u toch graag een terugbetaling wil, zal ons team u graag van hulp zijn en we zullen het volledige bedrag terug aan u betalen op uw rekening.

Per telefoon hebben we alleen Engels en Spaans sprekend klantenservice. Als u met hun wilt spreken dan kunt u op +34 91 804 24 08 bellen.

Voor verdere klachten, aarzel dan niet om met ons team contact op te nemen via telefoon of e-mail en we zullen u helpen dit spoedig op te lossen.

Nogmaals hartelijk bedankt voor uw feedback want dit zal ons helpen om te verbeteren en u beter van dienst te zijn.

Met vriendelijke groet. Voosha Team

Alle klachten die gemeld zijn door opzeggen