Klacht: Oplichting door Meubeltaxi

op 28 mei 2016 over klokkenhuis-webshop.nl in de categorie Internetshops - Interieur

De Meubeltaxi heeft mij van de week een flinke poot uitgedraaid.

Een simpel IKEA tv-meubel (model Besta) werd in 3 uur in elkaar gezet. U leest het goed: 3 uur!
Kosten: €231!

Had ik het maar bij de IKEA gedaan.
Daar betaal je €50+20% over aanschafprijs product. In mijn geval was ik €130 kwijt geweest.

Ik heb ze op deze gang van zaken aangesproken, maar de Meubeltaxi verschuilt zich achter de ‘Algemene Voorwaarden’.

Ik wens de helft van het bedrag terug. Er staat namelijk maximaal 1,5 uur voor het in elkaar zetten van een eenvoudig tv-meubel.
Er 3 uur over doen is pure geldklopperij!

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over klokkenhuis-webshop.nl

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over klokkenhuis-webshop.nl nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van De Meubeltaxi

7 maanden geleden - Was uw opdracht het in elkaar zetten van een IKEA tv-meubel geweest, dan zou 3 uur inderdaad lang zijn geweest. Echter, de opdracht bleek anders te zijn. Het meubel moest aan de muur gehangen worden, er moest nog een tv aan de muur gehangen worden én er moest nog een lamp opgehangen worden. Andere opdracht, andere prijs. Dat stellen onze voorwaarden inderdaad, naar ons idee niet minder dan logisch. Bekijk gerust onze recensies en u zult zien dat wij een bedrijf zijn dat zijn afspraken meer dan na komt. https://www.feedbackcompany.com/NL-NL/reviews/DeMeubeltaxi.nl.html

Alle klachten die gemeld zijn door AKO201605