Klacht: Oplichting door bedrijvengids.eu

op 05 september 2016 over bedrijvengids.eu in de categorie Oplichting

Vanmorgen werd mijn vrouw gebeld door het lijkt wel een opgenomen bandje dat wij een vermelding zouden hebben in de bedrijvengids voor 150 euro welke wij uiteraard niet en nooit gehad hebben. Ze vroeg of ze mevrouw nab was hetgeen ze met ja beantwoorde toen vroeg ze of er nog nog wat gewijzigd moest worden mijn vrouw antwoorde dat ze haar man wel even zou geven voordat ik de telefoon goed en wel bij mijn oor had hoorde ik nog net iets van prettige dag nog. Onvoorstelbaar dat er zo iets kan in Nederland. Wellicht de krachten samen bundelen en een rechtzaak starten of het t.v. programma oplichters er opzetten? Betalen doen wij in elk geval nooit!

Zou tevreden zijn als de Nederlandse regering nu eindelijk eens dit soort praktijken verbied.
KvK zou het recht moeten hebben om bedrijven die deze vorm van klantbenadering hanteren uit te schrijven.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over bedrijvengids.eu

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over bedrijvengids.eu nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Hans Nab