Klacht: Oplichting Cannock Chase

op 21 juni 2016 over Cannock Chase Incasso in de categorie Incassobureaus

Ik heb 3 jaar geleden een zorgverzekering gehad bij Aevitae (VGZ). Altijd de rekeningen netjes betaald. Dit liep prima, maar door prive redenen overgestapt naar andere verzekeraar.
Drie jaar later (nu mei 2016) krijg ik een brief van Cannock chase. Daarin vermeld ,dat ik een geen gehoor heb gegeven aan herinneringen en aanmaningen van Aevitae, en dat de vordering is overgedragen naar cannock chase, Ik heb niets en of geen enkele brief gekregen dat ik nog wat moest betalen bij Aevitae. Nou, Channock brieven bleven komen en er moest binnen 5 dagen betaald worden (€90 oorspr. + €60 incassokosten), anders zou een deurwaarder aan de deur komen. Ik heb een klacht bij hun ingediend over de ongepaste werkwijze. Krijg ik 2 maanden later bericht dat ze mijn klacht niet in behandeling kunnen nemen omdat het in hun optiek niet als klacht wordt aangemerkt. Diverse mails gestuurd waarin ik vraag om opheldering, je krijgt wel een automatische bericht dat je mail is ontvangen, maar nooit echt antwoord gekregen. Wat een onzin allemaal en en wat een duistere praktijken. Hoe en wie kan dit malafide bedrijf aanpakken om anderen van deze oplichtingspraktijken te behoeden?

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Cannock Chase Incasso

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Cannock Chase Incasso nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door JM-Adam