Klacht: Oplichting, afpersing en valsheid in geschrifte

op 14 december 2017 over Cannock Chase Incasso in de categorie Incassobureaus

De jaarlijkse dwanginvordering van Cannock Chase is aangekomen. Wederom een spookvordering. Tot nu toe altijd afgehandeld via het betreffende Waterschap. De waterschappen in Nederland hanteren het beleid om reeds betaalde facturen, nogmaals te innen (zonder enige vorm van waarschuwing) door het criminele clubje Cannock Chase.

Uiteraard is de vordering op geen enkele wijze onderbouwd. Kan ook niet, want het is al lang betaald.

De tijd, energie en ergernis die ik moet steken in dit corrupte clubje hangt mij mijlenver de keel uit.

Daarom is het niet meer normaal dat dit vergoed wordt. Alles bij elkaar opgeteld (tijd en immateriële schadevergoeding) bedraagt het €5.000,00.

Als ik Cannock Chase was zou ik dit lekker middels een dwanginvordering ophalen bij Waternet. Dan heeft Cannock Chase ook eens het gevoel wat het is om een ECHTE vordering te innen.

Zodra de €5000,00 op mijn rekening staat.

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Cannock Chase Incasso

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Cannock Chase Incasso nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door henkvanderduim