Klacht: Oplichting

op 13 juli 2017 over Luxstyle.nl in de categorie Internetshops - Kleding

Ik heb op 8 juni 2017 een product besteld bij Luxstyle.nl

Ik heb een email bevestiging ontvangen etc.
Met daarin duidelijk te zien dat ik maar voor 1 product wat heb besteld, namelijk :

1x QUICKMAX

eenmaal thuis aangekomen heb ik er ook maar 1 binnen gehad.

Nu krijg ik opeens een ”Laatste” aanmaling binnen over het niet betaald hebben van de vorige producten die ik bij ze heb besteld?

Ik ben niet van plan voor iets te betalen dat ik niet heb besteld of überhaupt heb binnen gehad.

Ik ben op onderzoek uit gegaan en ik zie dat ze dit bij meerdere meiden hebben gedaan en hiermee hun inkomsten verdienen.

Dit is voor mij de grootste vorm van oplichting en ik heb ze zelf een mail erover verzonden en duidelijk vermeld dat ik helemaal nergens voor ga betalen.

nergens over, ze zijn oplichters

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Luxstyle.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Luxstyle.nl nog niet in behandeling is genomen.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Luxstyle.nl in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Luxstyle.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Luxstyle.nl

Heeft op 18 augustus 2017 om 21:11 geantwoord

Beste mevrouw,
Inzake uw klacht op deze website betreffende uw bestelling met nummer LXNL6300877 kunnen wij u het volgende mededelen:
Wij hebben inderdaad uw bestelling op 8 juni 2017 ontvangen. Deze bestelling is tevens middels iDeal betaald, waarvoor onze dank.
De grond van uw klacht is ons aldus in het geheel niet duidelijk, want wij hebben van u 1 bestelling ontvangen, deze is geleverd en betaald.

Alle klachten die gemeld zijn door idrisi