Klacht: Oplichting

op 13 juli 2017 over Luxstyle.nl in de categorie Internetshops - Kleding

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb op 8 juni 2017 een product besteld bij Luxstyle.nl

Ik heb een email bevestiging ontvangen etc.
Met daarin duidelijk te zien dat ik maar voor 1 product wat heb besteld, namelijk :

1x QUICKMAX

eenmaal thuis aangekomen heb ik er ook maar 1 binnen gehad.

Nu krijg ik opeens een ”Laatste” aanmaling binnen over het niet betaald hebben van de vorige producten die ik bij ze heb besteld?

Ik ben niet van plan voor iets te betalen dat ik niet heb besteld of überhaupt heb binnen gehad.

Ik ben op onderzoek uit gegaan en ik zie dat ze dit bij meerdere meiden hebben gedaan en hiermee hun inkomsten verdienen.

Dit is voor mij de grootste vorm van oplichting en ik heb ze zelf een mail erover verzonden en duidelijk vermeld dat ik helemaal nergens voor ga betalen.

Gewenste Oplossing:

nergens over, ze zijn oplichters

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Luxstyle.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Luxstyle.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door idrisi