Klacht: Oplichting

op 05 mei 2017 over Viabuy in de categorie Algemeen

Ik doe mee aan meerder clicspaarprogramma’s online, ws heb ik bij een van hun mijn gegevens ingevuld wat voor mij leek te gaan om een reclame voor een prepaid creditcard. Gegevens invullen = meer punten sparen… dus ingeveuld voor de punten en daarna nooit meer omgekeken, ook niet naar desbetreffend opgegeven mailadres want die gebruik ik alleen voor reclames, tevens thuis nooti iets ontvangen aan post. Kreeg ik vandaag plots een sms van Intrum Justitia dat er een dossier open staat. (?) Gebeld: blijkt om een betaalde kaart te gaan en de 14 dgn bedenk tijd zijn al verstreken, dus komt erop neer dat ik moet betalen.
Heb aangegeven nooit iets ontvangen te hebben van VIABUY, dus hoe had ik van die 14 dagen retourrecht kunnen weten en gebruik kunnen maken als ik niet eens n kaart heb ontvangen??
Mailcontact met service.nl@viabuy.com lijdt ook tot niets, hebben alleen 1 keer gereageerd met de melding dat ik het af moet handelen met Intrum Justitia, op overige vragen van mijn kant werd verdre niet in gegaan.

Nu lees is online meerdere klachten over VIaBuy, waaronder vaak de melding dat mensen hun kaart niet eens ontvangen hebben en de slechte service die ze via hun mail bieden. Wat wordt hieraan gedaan???

En wie kan mij concreet vertellen hoe ik van hun afkom??

Zijn er meer mensen die politie hebben benaderd voor oplichting?

Ik zal pas tevreden zijn als mijn gegevens uit hun bestand zijn verwijderd en slinkse wijze waarop ze reclame maken voor hun kaart en ik deze aangevraagd heb om meer punten te kunnen sparen, waarin NIET duidelijk naar voren komt dat de kaart 90 euro kost, volledig nietig verklaard wordt.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Viabuy

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Viabuy nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door TumTumTum