Klacht: Oplichting

op 20 maart 2017 over Keyservice Nederland in de categorie Servicediensten

Op 28 februari kregen we de sleutel niet meer uit het slot. Gebeld met 24 uur service. 0900-5864262. Netje te woord gestaan. Met 30 minuten kwam er een meneer. Deze keek naar het slot en melde dat het ernstig defect was. Niet alleen de cilinder maar ook de driepuntsluiting moest vervangen worden. Alles zou de volgende dag geregeld kunnen worden. Hoeveel de driepunt sluiting van Buva moest gaan kosten was niet duidelijk. Voor de eerste dienst een bedrag van 191 euro gepint. Afspraak, er zou een nieuwe driepunt besteld en een nieuwe cilinder. De volgende dag werden de spullen geleverd en er in geplaatst. Toen werde de rekening opgemaakt. 3 puntsluiting 269 euro, cilinder 105 euro, inzetten 105 euro en voorrijd kosten 30 euro.
Ik ben niet akkoord gegaan. Inmiddels op internet gezien dat de driepunts sluiting exclusief op heel internet verkrijgbaar, 139 euro kost en de BX cilinder voor 16,90 wordt aangeboden. Er zat een driepunts sluiting met een Nemf cilinder plus certificaat in.
Aangegeven dat alles eruit gehaald kon worden en ik niets ging betalen. Mij werd te verstaan gegeven dat daar geen sprake van kon zijn. De volgende dag keek ik eens goed en zag dat de deurplaat met verschillende schroeven was vastgezet, dat was het niet en dat de cilinder lost zat.
Uiteindelijk betaald en ben gaan bellen met 0900 nummer. Ik zou terug gebeld worden. Uiteindelijk iemands gesproken. Twee weken later maar weer eens gebeld. Blijkens waren er vinkjes gezet op het formulier waaruit opgemaakt wordt dat ik te vrden ben. Deze vinkjes heb ik niet ingevuld.

Als er een nemef cilinder met certificaat is geplaatst en 50 procent terug is betaald. Ik heb ook gekeken of ik zelf het bedrag kon terug halen.

Alle klachten die gemeld zijn door PaulvM