Klacht: Oplichting

op 05 september 2016 over Mage agenturen in de categorie Installatiebedrijven

Enige tijd geleden heb ik via Magee Agenturen b.v. Te Voorhout een Gram koelkast aangeschaft. Na plaatsing van deze “nieuwe koelkast” hoorde ik direct de eerste dag al een zoemend geluid. Contact opgenomen met de firma Magee in de Dillestraat te Voorhout. Afspraak gemaakt voor reparatie aan huis, de monteur verscheen en heeft eigenlijk niet veel gedaan. Hij vertelde dat de defrost functie van de koelkast het zoemende geluid produceerde. Na enige tijd was het geluid ook weg. Echter na 3 weken was het geluid constant aanwezig. Wederom een afspraak gemaakt met Magee te Voorhout, de zogenaamde enige Gram dealer Nederland. Monteur ter plaatse kon wederom het probleem niet verhelpen en beloofde contact op te gaan nemen met de fabriek voor een oplossing. Als ik nu contact opneem wordt er zeer onbeleefd en dreigend te woord gestaan. En nu zit ikmet een koelkast waarvan het zoemende geluid steeds luider begint te worden.

Graag bovenstaande klacht oplossen door contact op te nemen met de firma Magee in de Dillestraat te Voorhout. Reperatie koelkast of levering nieuwe koelkast van hetzelfde type.

Alle klachten die gemeld zijn door Ramlal1942