Klacht: oplichting

op 14 juli 2016 over Unibet in de categorie Casino/entertainment

speel al super lang de spins slots in het begin super leuk ik weet dat je het niet moet doen om te winnen speel dan ook altijd voor een max van 0.50 cent het rare is dat je gewoon geen spins krijgt als het om echt geld gaat reeds steeds naar beneden dus melden maar dat het niet eerlijk gaat sussen ze je met een bonus van 30 euro moet je wel eerst weet niet hoeveel keer spinnen maar wat zie je van de 30 euro ga je omhoog direct naar 120 euro tegen dat je ver rond gespeeld bent en kan afhalen ga je recht terug naar 0 tja zal wel aan mij liggen he nog is 20 nog is 20 nog is 50 euro geen enkele keer ga je omhoog recht naar nul en dan ja maar wij worden geconroleerd hoor pffff een dikke ogelichten boel ja

als je tenminste eens iets zou krijgen

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Unibet

Reactie van de melder van de klacht filli

6 maanden geleden - en vraag je uitleg over een toernooi dat je meespeelt maar niets aan verandred kwa score gooien ze u eraf vindt dit een beetje toegeven

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Unibet nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door filli