Klacht: Oplichting

op 13 juli 2016 over Rierink Tandartsen in de categorie Artsen

Er worden veel te hoge kosten gerekend voor je behandelplan. Als je vervolgens aangeeft hier van te schrikken, biedt hij je aan om zwart te betalen. Zodoende kan hij je ineens fikse kortingen geven.

Dit wekt bij mij enorm de indruk dat de kosten bewust zo hoog worden gemaakt zodat het ineens aantrekkelijk wordt om zwart te betalen.

Maar goed, als je vervolgens aangeeft liever naar een andere tandarts te willen, probeert hij je bang te maken dat je dan heel lang op je behandeling elders moet wachten en dat de kosten hoger zullen zijn dan wanneer je het zwart bij hem doet.

Eenmaal weg bij Jan Bart krijg je enige tijd later nog de deksel op je neus in de vorm van een nota van 150 euro voor 1 foto en 5 minuten ‘consultancy’.

Kortom, 1 groot oplichtingsverhaal. Ik raad iedereen ten zeerste af om hier naar toe te gaan.

Deze praktijk moet door officiele instanties eens onder de loep genomen worden. Wellicht iets voor Kassa of Radar om hier eens in te duiken.

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Rierink Tandartsen

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Rierink Tandartsen nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Bezorgdheid