Klacht: Oplichting

op 03 juni 2016 over Unibet in de categorie Casino/entertainment

Ik speelde online Mystery Joker em Christmas Joker bij unibet. Een paar weken lang ging dit aardig op en neer, geen probleem ik vermaakte me. Afgelopen woensdag won ik ongeveer 900 euro in een speelsessie. Toen ik echte naar mijn Account ging was het bedrag niett bijgeschreven, wat normaal altijd meteen gebeurt.

Unibet gaf eerst aan dat het een verbindingsprobleem betrof. Daarna zeiden ze dat ik waarschijnlijk in de play for fun functie speelde. Dit klopt alletwee niet. Hierna begonnen ze te insinueren dat ik loog. Toen ben ik ontploft en heb daarbij gescholden.

Hierna hebben ze mijn account bevroren inclusief mijn geld en ze eisen nu een ‘Handgeschreven excuusbrief’. Ze stelen dus twee keer geld van mij. Het zijn oplichters, machtsmisbruikers en in de chat hebben ze niet de slimste paarden van stal.

Ik ben tevreden als mijn geld op mijn rekening staat. Verder kom ik daarna nooit meer.

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Unibet

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Unibet nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Winning28