Klacht: oplichting

op 16 januari 2014 over Verzekeruzelf.nl in de categorie Verzekering

Goedemiddag allemaal

Ik ben in wanhoop ook maar dingen gaan opzoeken .al weken bezig met verzeker u zelf
ik ben als de dood dat ze mij ook nu niet gaan vergoeden aangezien het hun ook geen ene moer interesseer .
er is tussen oud op nieuw en 2 dagen erna bij mij ingebroken ze hebben de helft van me inboedel meegenomen het
ergste wat ze hebben meegenomen van alles is me reserve sleutels van alles inclusief me motor reserve sleutels
toen ik constateerde dat er bij was ingebroken heb ik gelijk de politie gebeld en de buren gevraagd als ze iets hebben gezien en dan kom ik tot me grootste ergernis ik moest me verzekering op de hoogte stellen op dat moment zit je vol adrenaline en als je dan tot de conclusie kom dat je ze helemaal niet kan bellen om te vragen wat je eigenlijk moet doen in het geval dat er wat gebeurd .dus zoeken in me polis ben ik maar in wanhoop nationale nederlanden gaan bellen omdat zij daar een volmacht hebben lopen zij waren wel vriendelijk en hebben in ieder geval me voordeur sloten vervangen .heb de schade formulier op de site ingevuld en kreeg daarna een nummer waarmee ik contact kon opnemen 3 dagen later belde ik weer om te vragen hoe ze het wilde afhandelen aangezien ik bijna alles kwijt ben behalve me upc box en me televisie op me slaapkamer en me motor en auto bankstel salon tafel oho ja en me bed :p en ze zei ja is vervelend neem maar contact op met een bedrijf die de schade gaat opnemen wij geven u het nummer om een afspraak te maken ??????? maar ja dacht kan ook iets positief zijn dan duurt het misschien geen week voordat zij contact met mij opnemen dus ik belde zelf en tot mij verbazing kon er pas iemand komen na 3 en een halve week bedrijf had het veel te druk kan gebeuren maar ik kon en wilde daar niet op wachten dus belde terug naar verzeker u zelf (Intrasurance)en legde het probleem uit dat ik met kinderen ook zit en die willen gewoon met hun nintendo spelen of op hun telekids tablet of tv willen kunnen kijken wat ze nu niet kunnen vervolgens vertelde ze me dit (Ank Valks) ja vind het vervelend maar ja er is nu eenmaal veel storm schade en die mensen gaan voor omdat hun schade door de storm alleen maar kan oplopen en bij jou al alles weg is dus ja ! nou nu weet ik wat er bedoeld word met dat me bek openvalt van verbazing .vervolgens dacht ik ok laat me beleeft blijven en vragen kan er niet een andere expertise bureau worden ingeschakeld ? en ze zei nee je moet gewoon wachten meer kan ik niet voor je doen .vervolgens moest ik een week later me motor ophalen en weer naar huis brengen toen ik de motor in de bus had geladen gingen gelijk alle belletjes rinkelen bij mij en dacht een ding shit !!! ze hebben me motor sloten sleutels van het contact de reserve sleutel en me sloten dus ja hoor weer bellen vervolgens kreeg ik een jonge man aan de telefoon die het in mijn ogen niet eens wist waar hij het over had .hij zij mij ja ja het klopt nou meneer dan stel ik u voor om effe nieuwe sloten te halen want zonder goed gekeurd art4 slot is je motor niet gedekt mocht er iets gebeuren is het nalatigheid en dat word niet verzekerd .waarop ik antwoordde misschien begrijp je me niet of verkeerd me motor sleutels zijn weg heel me huis is bijna leeg gehaald inclusief geld ik heb 50 euro nog om heel de maand mee te doen en 2 kinderen die moeten eten hoe the f…. moet ik dan nieuwe sloten gaan kopen .plus motor sloten zijn niet goedkoop volgens mij iets van 500 euro dacht ik toen zei hij me dood leuk nou ja dan is hij gewoon niet verzekerd .nou gods zij dank bestaan er nog ouders dus ik vroeg me moeder als ik geld van haar kon lenen en legde haar de situatie uit en zij dit kunnen ze niet maken ik zei maar ja voorlopig trek ik aan het kortte eind en zo doende belde ik hier in de buurt een motor zaak en vroeg wat een slot zou moeten kosten legde de man uit wat er was gebeurd hij zij ho ho zo makkelijk gaat het niet nieuwe sloten kosten 3duizend zoveel plus loonkosten nou dacht val van me stoel.dus ik belde de verzekering weer en legde opnieuw het probleem uit en hij zij nou dan gaan we het op je motor verzekering verhalen op dat moment had ik zo iets het interesseert me niet waar je het op verhaald ik wil gewoon dat me sloten worden vervangen kreeg een melding. dus belde terug wat de status nu is vervolgens moest ced in capelle langskomen om de schade op te nemen ? de diefstal schade van me motor nou ik met ced bellen om hun ervan te overtuigen dat me motor niet is gestolen .en zei vroegen me weer om contact op te nemen met verzeker u zelf vervolgens kreeg ik weer een sjagerijnige ank valksen was zoals andere vorige gesprekken weer blij om me stem te horen aan de telefoon en zij nee ik heb niet gezegd dat je motor gestolen was is een misverstand wij nemen weer contact met hun op .vervolgens kreeg ik volgende dag een brief met dat ik me sloten en sleutel en bonnen van me motor en kentekenbewijs moest opsturen naar ced capelle .dus ik neem contact weer met hun op en vervolgens zeggen ze mij nee je zou gisteren nog terug bellen en Ik kom zei toen zij gingen je terug bellen (is dus niet gebeurd)en legde uit dat me motor niet gestolen is en dat er in me woning is ingebroken en dat ik het zonde van hun en mij tijd vind dat ze langskomen om te kijken naar een gestolen motor in me woonkamer die er gewoon staat .en ik zei dat ze had gezegd dat zij had gezegd dat zij dat helemaal niet zo had gestuurd en die zij heel overtuigend ik heb het hier zwart op wit en pakte het formulier en zei me precies wat er op stond en ze zei ook dat ze de zaak zouden sluiten .en dat ik de brief als niet verzonden moest beschouwden .vervolgens nam ik weer contact op en kreeg vervolgens weer de jonge man aan de telefoon.en die effe iemand erbij zou halen en overleggen hoe of wat en belde deltaloyd ik dacht eindelijk ze gaan wat voor me betekenen .en toen kreeg ik op 14 januari deze mail Geachte mevrouw/heer Hamden,

Zoals telefonisch besproken heb ik deze zaak besproken met Delta Lloyd. Er wordt maximaal € 500,00 betaald voor het vervangen van het contactslot. Graag ontvangen wij de politie aangifte. U kunt de politie aangifte mailen, of naar onderstaand adres sturen.

Met deze e-mail informeerde ik u over de behandeling van de schade. Bent u benieuwd naar de stand van zaken? Raadpleeg geregeld uw digitale dossier op onze site. Als u nog vragen hebt, kunt u een e-mail sturen naar schadebehandeling@intrasurance.nl, onder vermelding van ons kenmerk. U kunt ons ook telefonisch bereiken op telefoonnummer (073) 615 45 46.

Met vriendelijke groet
Intrasurance BV

nou me bloed begon te koken en belde weer terug en kreeg me grote vriendin weer aan de telefoon en zei dit is totaal onacceptabel als zei iemand weet die dat dat voor het bedrag gaat maken dan mag zij mij dat adress sturen ik was zo woest ik zei ik mag misschien niet al te hoog opgeleid zijn maar als me sleutels uit me woning worden gestolen valt het onder me inboedel en niet op me motor verzekering kunt u mij misschien het nummer van delta loyd geven nee dat heeft verder geen zin wij zijn ge volmacht en wij bepalen zelf wat we uitkeren dit is maximaal wat we uit keren en tja voor de rest kwam het op neer succes verder dus vroeg haar kan je em de polisvoorwaarde toe sturen aangezien mijn rechtsbijstand verzekering dat vraagt nou heel gedoe moest ze zelf maar downloaden en was te veel moeite maar uiteindelijk had ik na een half uur de polis van me motor verzekering inboedel en me opstal verzekering gehad .ooh er was ook zogenaamd nog iemand langgeweest van nationale nederlanden ???? en die belde me ik kom over een half uur in andere woorden moest maar naar huis gaan kwam hij aan zegt hij ik kom voor de inbraak hij kijkt en zegt mij ja is vervelend en geeft me een hand en loopt weer weg tja heb ik lekker ook veel aan gehad maar ja iemand raad wat ik kan gaan doen ????

met gewoon totale vergoeding en dat het serieus op wordt gepakt en dat het personeel een opleiding krijgen empathie vermogen

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Verzekeruzelf.nl over deze klacht.

Bericht van Verzekeruzelf.nl

3 jaren geleden - Beste meneer Hamden, We hebben uw verhaal aandachtig gelezen en zijn volop bezig met de schadebehandeling. Zoals u weet komt er volgende week een schade expert bij u langs. De expert stuurt ons dan het rapport van uw schade. Op basis daarvan behandelen we uw schade verder. Met vriendelijke groet, Verzekeruzelf.nl

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Verzekeruzelf.nl in behandeling genomen

Bericht van Verzekeruzelf.nl

Alle klachten die gemeld zijn door gbredlle