Klacht: Oplichting

op 09 april 2013 over Groupon.be in de categorie Coupon Sites

Heb in februari een voucher aangekocht voor boetiekhotel polaris in Oostende, de voucher was 5 maanden geldig van 30/10/2012 tot 30/3/2013.Wanneer ik wil boeken begin Februari blijkt er geen enkele weekend iets vrij te zijn. Om mijn voucher terugbetaald te krijgen moest ik een mail sturen naar groupon met een mail van hotel polaris bijgevoegd dat er geen weekends meer vrij zijn. Dit gebeurd zijnde krijg ik na 5 dagen een antwoord dat het hen spijt voor de laattijdige reactie en dat ze het verder gaan onderzoeken. Verder hoor ik niets meer tot ik zelf telefoneer op 9april 2013.Ondertussen is mijn voucher verlopen.Dan krijg ik te horen dat ze mij niets terug betalen, dit vind ik oplichterij want ze houden niet alleen het deel dat ze normaal zelf verdienen maar ook het deel van het hotel !!!!

Dat ze mij terug betalen, of toch zeker het deel van het hotel. Verder wil ik met groupon nooit nog iets te maken hebben

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Groupon.be

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Groupon.be nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Danny.michiel