Klacht: oplichting

op 23 juli 2012 over be2 in de categorie Datingsites

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

heb 1jaar op datingsite gestaan, opgezegt, men beweerd van niet, kom men na 1jaar dat ik nog moet betalen , terwijl ik nooit meer iets gehoord heb of diensten heb ontvangen , men zegt dat mijn lidmaatschap nog gewoon doorloopt

Gewenste Oplossing:

geen

Bericht van be2

5 jaren geleden - Wij hebben deze zaak doorgestuurd naar afdeling betalingen op afwachting van hun antwoord. Miranda van der Veen Teamleader be2

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door be2 in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat be2 een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

be2

Heeft op 18 oktober 2012 om 15:23 geantwoord

Geboden Oplossing:

Mijn naam is Miranda van der Veen en ik werk als Teamleader bij be2. Wij hebben de klant gevraagd om zo vriendelijk te zijn om enkel de kosten die de bank aan ons doorberekend voor een terugboeking aan ons terug te betalen. Hierna is dan deze zaak definitief gesloten.

Miranda van der Veen

Teamleader be2

Alle klachten die gemeld zijn door zaqa87pm