Klacht: oplichting

op 12 juli 2012 over Cheaptickets.nl in de categorie Online Vliegtickets

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

cheaptickets geeft aan 12,50 EURO maximaal in rekening te brengen voor een telefoongesprek, 0,25 EURO cent per minuut. mijn ervaring is dat elk gesprek ontzettend lang duurt omdat je, wat ik vermoed, onnodig in de wacht wordt geplaatst zodat je toch aan het maximum komt. vervolgens wordt aan je beloofd dat je wordt gemaild, door diverse werknemers, echter wordt dat, naar ik vermoed structureel niet gedaan, zodat je ze weer moet bellen om de “hoge” telefoonkosten te betalen
verder geven ze aan 50 EURO in rekening te brengen voor wijzigingen, mijn wijziging zou echter 195 EURO kosten, toen ik vroeg waarom gaven ze aan dat de maatschappij het resterende bedrag vroeg. na contact te hebben met de maatschappij bleek het bedrag 90 USD te zijn, wat het totaal brengt op 73 EURO en 50 EURO is 123 EURO, ik voel mij simpelweg opgelicht voor 72 EURO. het voorgaande is slechts een sterk vermoeden, maar hier heb ik wel het bewijs voor. vandaar dat ik ook mijn vluchtinfo zal aangeven te weten
Boekingsdatum 07-06-2012
Reserveringsnummer Z868VO

Gewenste Oplossing:

excuses aanbieden m.b.t het oponthoud wat het email betreft daar ik het respectloos vind en geen rekening houdende met mij daar het gaat om transit vluchten en ik niet verder kan inplannen.

telefoon heb ik geen bewijs, maar zou ik stellen als het zo "druk" is, svp optimaliseren!

m.b.t. de kosten wil ik een strafrechtelijk onderzoek. oplichting gebeurt veel, en is strafrechtelijk, niet civiel vaak zijn het dit soort grote bedrijven die zich schuilen achter een mooie naam e.d. en er ook mee denken weg te komen, maar het is niet anders dan wanneer de kleine man je oplicht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Cheaptickets.nl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Cheaptickets.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Cheaptickets.nl

Heeft op 12 juli 2012 om 16:42 geantwoord

Geboden Oplossing:

We hebben de klant een inhoudelijke mail gestuurd betreffende de oplossing van de klacht.

Bericht van

5 jaren geleden - Beste heer/mevrouw, Wij hebben uw klacht inmiddels opgelost. Helaas hebben wij u per abuis het verkeerde tarief doorgegeven voor de wijziging. Wij hebben u inmiddels het juiste tarief doorgegeven. We willen hierbij benadrukken dat wij uiterst zorgvuldig proberen te zijn in het doorgeven van de kosten die een luchtvaartmaatschappij berekent voor een wijziging. Wij bieden u dan ook uw excuses aan dat wij hier het verkeerde bedrag hebben doorgegeven. Wij vinden klantvriendelijkheid en snelheid in het behandelen van klantvragen erg belangrijk. Wij proberen de wachttijden van mail en telefoon daarom zo laag mogelijk te houden. Helaas is de wachttijd in de drukke periodes in het hoogseizoen wat langer. Wij gebruiken uw feedback uiteraard voor het verder verbeteren van onze klantenservice. Met vriendelijke groet, Webcare CheapTickets.nl

Alle klachten die gemeld zijn door kleinepoli