Klacht: oplichting

op 29 juni 2012 over onlinesunshop.com in de categorie Internetshops - Cosmetica en verzorging

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb op 11 juni producten besteld. Deze heb ik nu nog niet ontvangen. Paar keer gemaild. Telkens wordt de levertijd opgeschoven. Ik kreeg vorige week een mail dat de producten deze week geleverd zouden worden. Dat is tot nu toe niet gebeurd.

Gewenste Oplossing:

Geld terug of alsnog levering binnen 1 week

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door onlinesunshop.com in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat onlinesunshop.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

onlinesunshop.com

Heeft op 02 juli 2012 om 15:36 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Klant,

Allereerst wil ik even melden dat elke klant netjes zijn/haar producten ontvangt. Mocht de klant het aankoopbedrag terug willen, vindt dit ook direct plaats.
Ik zorg ervoor dat de klantenservice even contact hierover opneemt en u een passende oplossing aanbiedt.

Met vriendelijke groeten,

OnlineSunShop.com Webcare Team

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van onlinesunshop.com beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door d.w