Klacht: oplichting

op 03 juli 2019 over CarTrawler in de categorie Autoverhuur

online auto geboekt bij cartrawler vua transavia bij sixt. omline een eigen risicoverzekering afgesloten want je wil geen poeha op vakantie met je huurauto.Bij aankomst airport direct naar de balie, voucher afgegegevn en werd gelijk gezegd dat je een verzekering moest afsluiten, heb gemeld dat ik deze online bijgeboekt hebt en werd gezegd dat deze niet bij hun geldig was, dus verplicht een nieuwe af moeten sluiten, werd gezegd dat deze 24 euro zou zijn, maar bij inleveren van de auto bleek ik geen 24 euro maar 216.30 te moeten betalen!!! wat een oplichterij!! Niemand gaat toch 216.30 voor een week verzekering afsluiten???

ik ben tevreden als mijn tweede dure verzekering terug betaald word van 216.30. heb online voor eigen risico een verzekering betaald van 56 euro, en das een heel groot verschil!!! uiteindelijk totaal een verzekering moeten betalen van 272.30 belachelijk voor woorden dat dit zomaar kan!!!

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over CarTrawler

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over CarTrawler nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door mozerian