Klacht: oplichting

op 22 februari 2018 over Direct Solutions in de categorie Incassobureaus

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Direct Solutions in behandeling genomen

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Direct Solutions een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Direct Solutions

Heeft op 22 februari 2018 om 12:12 geantwoord

Geachte heer Mank,

Het klachtenteam heeft uw klacht gelezen. U heeft kort en krachtig uw situatie beschreven.

Het komt vaak voor dat een consument een pakket of een envelop retourneert. Tijdens het terugsturen kunnen bepaalde regels van sprake zijn. Soms zijn dat algemene regels en soms worden er andere afspraken gemaakt. Waar het mis is gelopen tijdens het retourneren is voor ons niet mogelijk te traceren. In dat geval vervalt de bemiddeling en wordt u niet meer benaderd omtrent dat product.

Als u vervolgens in de toekomst hinder ondervindt, adviseren wij u om gebruik te maken van onze klachtenprocedure. Het klachtenteam is opgesteld om soortgelijke klachten onder de loep te nemen. Bezoek hiervoor de weblink: http://directsolutionsbv.nl/

Uw klacht is nu in behandeling van het klachtenteam. Wilt u dit proces volgen? Neem gerust contact met ons op.

Alle klachten die gemeld zijn door koos mank