Klacht: Oplichting ?

Mevr. Greven op 10 november 2017 over Garcinia Cambogia support in de categorie Gezondheidswinkels

Heb in april 2017 een gratis proef monster ontvangen.Géén incasso afgegeven en op rekening verzendkosten betaald. Bijzonder dat op het SEPA formulier ook geen handtekening en bankrekeningnr. staat, waar naar wordt verwezen.Dezelfde dag afgemeld via de website én via de mail. Daarna niks meer gehoord of gezien tot dat ik in september een verzoek tot betaling kreeg. Wederom de mails geretourneerd met de opzegging. Telefonisch is het bedrijf onbereikbaar en zij reageren niet op mails. Op10 nov een e-mail van park incasso van € 40 buitengerechtelijke incasso kosten plus €68 euro faktuur samen €108 voor 20 nov te betalen daarna met rente.

Excuus brief, acceptatie van de tijdige opzegging en intrekken incasso opdracht.

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Garcinia Cambogia support

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Garcinia Cambogia support nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door