Klacht: Oplichting

op 27 september 2017 over BoekUwMarkten.nl in de categorie Markten en Braderieën

Aangemeld voor een markt afgelopen juli. Zj blijven markten annuleren, bijna geen communicatie mogelijk. Ik wil mijn geld terug, maar kan geen contact meer met het bedrijf krijgen. Ik heb inmiddels aangifte gedaan.

Als ik mijn geld terug krijg.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar BoekUwMarkten.nl over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door BoekUwMarkten.nl in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat BoekUwMarkten.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

BoekUwMarkten.nl

Heeft op 28 september 2017 om 15:10 geantwoord

U heeft inmiddels per mail van ons een duidelijke reactie gehad die voor zich spreekt. Wij zijn per mail gewoon bereikbaar voor commentaar en reacties dus het klopt niet dat jullie geen contact met ons kunnen krijgen, temeer daar nl. onder elk mailbericht van ons altijd standaard ons telefoonnummer vermeld wordt en dit ook altijd op onze schriftelijke bevestigingen staat, even als ons e-mail adres.

Heeft op 28 september 2017 om 16:23 geantwoord

Klopt niet wat ze zeggen

Bericht van BoekUwMarkten.nl

1 maand geleden - Jammer dat we geen bijlagen bij kunnen voegen, anders hadden we alle mails als bewijs kunnen tonen. Op onze website staan de voorwaarden waar klanten mee akkoord gaan wanneer ze boeken en op 'verzenden' drukken en daarmee hebben jullie dus bij de boeking in gestemd en is door ons gewoon voldaan. Alle evt. annuleringen onzerzijds zijn door ons steeds keurig en tijdig per mail gecommuniceerd/kenbaar gemaakt. We verwijzen naar artikel 1, 11 en 12 van de algemene voorwaarden www.boekuwmarkten.nl/algemene-voorwaarden. Er is dus geen enkele juridische grond, dan wel beweegreden om ons in gebreke te stellen op enige wijze. Dit is in onze laatste mail aan jullie als zodanig ook heel duidelijk schriftelijk gecommuniceerd. We hebben zelfs ook nog een redelijk (extra) alternatief ter compensatie voor het ongemak aangeboden !

Alle klachten die gemeld zijn door Kleine Dondersteen