Klacht: Oplichters

op 02 augustus 2016 over Trendhopper in de categorie Meubelwinkels

Ik heb nu ongeveer 7 weken geleden een bank bestel, bij de trendhopper in den Bosch. Ze hadden met de frabriek gebeld en ik zou de bank met drie weken binnen krijgen. Na vier weken nog geen bank dus ik ben gaan bellen de eerste twee keer werd er niet eens opgenomen, de twee keer daarna die volgende gaven ze aan mij terug te bellen nog die zelfde dag, maar dit gebeurde niet. Uiteindelijk na mijn eigen 5/6 belletje kreeg ik iemand aan de telefoon die mee wilde denken een iniminie beetje. Hij kon mij het showroommodel aanbieden, maar wel voor dezelfde prijs als een nieuw model. Hierop heb ik aangegeven dat ik niet de prijs van een nieuwe bank ga betalen voor een showroommodel bank. De heer kon verder niet mee denken, ik moest al blij zijn dat de heer dit voor mij had geregeld!

Het enige wat ik wilde was een excuses, voor het feit dat ik er continu achteraan moest blijven bellen. Dat ze het showroommodel zouden komen brengen met gratis bezorgkosten voor de vertraging en de poef en kussens zoals ik het showroommodel erbij gratis. Dan was ik helemaal tevreden geweest en had het voor de trendhopper niet veel geld gekost en ze hadden weer een tevreden klant gehad.

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Trendhopper

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Trendhopper nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Nikkiszz