Klacht: Oplichters!!!

op 26 mei 2016 over Uwantisell.nl in de categorie Kledingwinkels

Op 9 Mei een 2 delige halterset besteld. Kort hierna kreeg de bestelling binnen. Toen ik de halterset aan had vond ik hem niet mooi en heb ik hem volgens de richtlijnen teruggestuurd. Nu 26-5-2016 heb ik mij geld nog niet terug gekregen en ook geen bevestiging email dat het pakketje is ontvangen. Vervolgens bel ik vandaag en wordt mij verteld dat zij een pakketje hebben ontvangen met ballonnen en slingers erin!!!!!! Ik vraag waarom ik hier niks vanaf weet waarop wordt gezegd dat er op 12-05-2016 een mail over gestuurd is ( die ik nooit heb ontvangen!!). Als ik vraag naar een manager wordt ik verwezen dat ik een email moet sturen. Dit ga ik ook zeker doen en desnoods aangifte bij de politie en bij de consumentenbond. Ze zijn gek daar ik ga toch geen slingers opsturen en ballonnen.
Ik vind het bezopen!!!

Geld terug storten.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Uwantisell.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Uwantisell.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door verpleegkundige7