Klacht: Oplichters?

17 mei een bestelling gedaan! Er is tot op heden 1 product van de 5 geleverd! Dit was al apart, aangezien er helemaal geen brief voor eventuele nalevering vij zat! Na veel bellen/ mailen eindelijk een mailtje terug gehad dat het binnen 2 wekenn geleverd zou worden. Nou heb dus ondertussen nog steeds niets ontvangen. Begin er toch aan te geloven dat ik ben opgelicht, aangezien mijn mailtjes al een maand niet beantwoord worden, telefoon sowieso nooiy wordt opgepakt, prive berichtjes op facebook niet worden beantwoord, negatieve berichten op facebook worden verwojderd. Kortom ik hoop dat hier door de overheid snel oets aan gedaan wordt, voordat er nog veeel meer mensen in hetzelfde schuitje komen te zitten! Groetjes Janey Pijpers (oosterhout)

Producten voor augustus geleverd! Of GELD TERUG!

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door onlinesunshop.com in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat onlinesunshop.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

onlinesunshop.com

Heeft op 09 juli 2012 om 13:01 geantwoord

Beste Janey,

Onze excuses voor dit ongemak.
Iedereen die bij ons besteld ontvangt netjes de bestelde producten of zijn/haar geld retour.
Ik ga de klacht doorgeven aan de klantenservice die met een passende oplossing zal komen.

Online Sun Shop

Alle klachten die gemeld zijn door Janey Pijpers