Klacht: Oplichterij weekendje genieten

op 11 augustus 2017 over Weekendje Genieten in de categorie Online Reisbureaus

Op 26 juli 2017 kreeg ik een vervelend telefoontje van nr +3228083922 van een icassobureau i.v.m. een niet vermeende op tijd geannuleerde e-mail van “weekendjegenieten”van inschrijving voor het bekomen van goedkope reisjes en waar ik een bedrag van zou tegengehouden hebben vorig jaar oktober. Ook kreeg ik per sms via het nr +320335320002 dit bericht: Wij verzoeken u het openstaand bedrag van €193.95 aan ons over te maken op rekeningnummer NL74KNAB0256425639, BIC: KNABNL2h t.a.v. MediationAgency bv. Hierbij het e-mailadres waar u de betalingsbewijs naar toe kunt mailen : administratie@weekendjegenieten.com. Ik vroeg om dit via mijn e-mailadres toe te sturen, maar het verzenden van mijn smsje, mislukte.Wanneer ik terug belde naar het nummer vanwaar ze mij opbelden krijg ik als antwoord dat deze service op dit moment niet in gebruik is. Ik heb niet betaald hoewel ze ook dreigden met de deurwaarder. Ik heb dit ook gemeld bij “Meldpunt” van de economische zaken in België.
Vandaag, echter, werd ik weer gebeld door “weekendje genieten” en dreigden ze weer met een deurwaarder via een privénummer.

Ik ben pas tevreden wanneer ik niet meer wordt lastig gevallen door zulke telefoontjes en ik het gevraagde bedrag niet moet betalen. Dat ze mij niets kunnen maken.

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Weekendje Genieten

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Weekendje Genieten nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Ria Knaepen