Klacht: Oplichterij, geen producten, annulering

op 15 februari 2018 over Alastairhorloges.com in de categorie Internetshops - Sieraden en horloges

Hallo Alastairs,

Ik probeer jullie al meerdere malen te bereiken. Ik heb Jullie aangegeven voordat de horloge’s verzonden werden dat ik ze niet wilde. jullie hebben aangegeven dat ik ze dan moest weigeren, hier is bewijs van. Als consument heb ik het recht op herroeping en hier maak ik zeker gebruik van. Ik wil jullie ook mededelen dat ik niks aan producten van jullie binnen heb. Ik verzoek jullie dat jullie mij een oplossing bieden. Wat jullie doen is simpelweg mensen oplichten met zogenaamde gratis horloges waar je dan ineens geld voor betaald onder het kopje verzendkosten terwijl dit normaliter nieteens 1 euro is. Jullie reageren niet op mail en hebben geen telefoonnummer. Jullie plegen simpelweg strafbare feiten met de rare mails spam en virussen die ik gehad heb met kortweg misleidende informatie.

Gewenste Oplossing
Oplossing: hoef jullie goedkope stomme goedkope troep horloges niet en wil niks met jullie te maken hebben, geen mails. En ik betaal niks want ik hoef niks

Gewenste Oplossing

1 week geleden - Ik heb een email gestuurd naar Alastairhorloges.com over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Jenns