Klacht: Oplichterij

Jan.... op 14 december 2019 over Luxurious Locks in de categorie Internetshops - Cosmetica en verzorging

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

20 november 4in1 föhn besteld, binnen 10 tot 20 werkdagen zou ik het binnen kregen nu zitten we al op 13 december elke keer word de bezorg tijd verschoven. Vind dit echt niet kunnen voor zn bedrag jullie moeten je schamen oplichterij bestelen jullie het Misschien via alie expres dat het zo lang duurt om het vervolgens voor veel geld te verkopen graag wil ik mijn geld terug na dat ik hem ontvangen heb zal ik hem ook gelijk retour doen vertrouw er helemaal niks meer van…….

Gewenste Oplossing:

Mijn geld terug wil ik ..... dan ben ik te vreden.....

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Luxurious Locks

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Luxurious Locks nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Jan....