Klacht: Oplichterij

op 29 augustus 2016 over Vakantieveilingen.nl in de categorie Vakantie Veilingen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Goedemorgen, bij deze wil ik graag een klacht indienen. Ik heb bij u bijgevoegde reservering gedaan voor 2 verassingstickets en heb er 2 bijgekocht om mijn gezin te verassen met een vliegreisje.Wat een verassing moet zijn is een vreselijke teleurstelling geworden.Ik heb in totaal betaald € 571,95 voor 4 verassingstickets voor een leuk reisje en wat krijg ik, bestemming Wroclaw en dan zelfs nog smiddags heen en sochtends terug. Daarbij had ik deze beter zelf kunnen boeken aangezien ik dan € 391,58 had betaald.Nu heeft u mij €180,37 teveel laten betalen,Dat noem ik geen verassingstickets maar echte oplichterspraktijken.Bij deze hoop ik dat u mijn klacht serieus neemt en mijn geld terugstort of met een andere optie komt anders ben ik genoodzaakt verdere stappen te ondernemen.Graag hoor ik van u,Met vriendelijke groet Sandra Dokte

Gewenste Oplossing:

Een andere optie of geld terug en iig een reactie op mijn bezwaar die al maanden geleden is verstuurd.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Vakantieveilingen.nl in behandeling genomen

Bericht van Vakantieveilingen.nl

6 maanden geleden - Beste heer / mevrouw, Bedankt voor uw bericht. Jammer om te lezen dat u niet tevreden bent met uw gewonnen veilingen. Om uw klacht in behandeling te kunnen nemen, hebben wij meer informatie nodig omtrent uw vluchttijden en ook ontvangen wij het ordernummer van de gewonnen veilingen. Graag ontvangen wij deze informatie op het emailadres webcare@vakantieveilingen.nl Met vriendelijke groet, Diana - Webcare VV

Reactie van de melder van de klacht sdokter

6 maanden geleden - U heeft mijn email ontvangen. In afwachting van uw reactie verblijf ik met vriendelijke groet, Sandra Dokter

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Vakantieveilingen.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Vakantieveilingen.nl

Heeft op 30 augustus 2016 om 12:41 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste heer / mevrouw,

Bedankt voor uw bericht.

Wij hebben uw klacht besproken met de veilingbeheerder en kunnen in deze kwestie niets voor u betekenen.

Uw reis betreft een 3 daagse stedentrip, waarbij men altijd tijd kwijtraakt door te reizen naar en van bestemming. De vliegtijden zijn in dit geval erg gunstig. U vliegt op 19/10 om 15.15u naar bestemming en vertrekt op 21 oktober om 11.30 terug.

Helaas is het niet mogelijk om een andere optie aan te bieden, omdat de tickets al geprint zijn door de aanbieder.

Wij wensen u vooralsnog een fijne vakantie toe.

Met vriendelijke groet,

Diana

Alle klachten die gemeld zijn door sdokter