Klacht: Oplichterij

op 22 maart 2016 over Parship in de categorie Datingsites

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

-Duur
-Geen reactie (behalve fake profielen)
-Verlenging automatisch verder zonder verwittiging
-Geld afgenomen van mijn credit kart zonder mijn toestemming
-Geen contact per telefoon
-Als je antwoord op hun mails (dat uw niet wilt verlengen) gaat het niet door

Gewenste Oplossing:

Parship niet meer beschikbaar in België (Dat ik de laatste slachtoffers ben)

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Parship in behandeling genomen

Bericht van Parship

1 jaar geleden - Geachte klager, We hebben uw bericht gelezen en betreuren het dat u niet tevreden bent. Graag zoeken we samen met u naar een oplossing. Vanwege de regelgeving op het gebied van de privacy kunnen wij niet op details uit de overeenkomst ingaan. Wilt u zich bij de klantendienst van PARSHIP melden? Met vriendelijke groeten, ................. PARSHIP Webcare

Bericht van Parship

1 jaar geleden - Geachte klager, Tot op heden hebben wij geen reactie mogen ontvangen. Wilt u zich snelst mogelijk bij de klantendienst van PARSHIP melden? Met vriendelijke groeten, ................. PARSHIP Webcare

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Parship een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Parship

Heeft op 17 mei 2016 om 11:52 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door parship is satan