Klacht: Oplichten

op 18 mei 2018 over Luxstyle.nl in de categorie Internetshops - Kleding

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Een jaar terug kwamen ze aan met de product die ik niet eens heb besteld en vroeger ze 69.80 er voor nattulijk niet betaald en heb t netjes terug gestutten naar Denemarken en heb ook via mail gezegd dat het niet van mij is. En nu een jaar later kwamen ze weer met monarchy dat ik dit moet betalen vind het egt belachelijk

Gewenste Oplossing:

Hoop dat ze gaan stoppen met zulke dingen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Luxstyle.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door Luxstyle.nl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat Luxstyle.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Luxstyle.nl

Heeft op 20 mei 2018 om 20:59 geantwoord

Geboden Oplossing:

Hello Su,

We are sorry to hear about the negative experience.

After our last communication where we provided the return instructions, the following reminders were sent:

1st reminder: Sent by letter on April 30th, 2017
2nd reminder: Sent by letter on May 15th, 2017
3rd reminder: Sent by letter on June 2nd, 2017

We have not received the products in return, and as we did not receive any response to our reminders, the case was handed to a collection agency.

Heeft op 20 mei 2018 om 21:08 geantwoord

De product is gelijk terug naar jullie opgestuurd! Willen jullie goed checken ? Niet alleen ik krijgt ongewild product van jullie dus het lig denk ik echt aan jullie.

Alle klachten die gemeld zijn door Sumyantmon