Klacht: opleiding HBO Rechten destijds opgezegd NTI laat me hiervoor boeten

op 11 mei 2017 over NTI in de categorie Opleidingen en cursussen

Geachte heer/mevrouw,

Diverse malen heb ik contact gezocht met het NTI maar helaas NTI wil niet tot een oplossing komen, ik probeer het maar op deze manier. Ik heb twee jaar geleden ongeveer voor de voltijds variant de hbo rechten gekozen via het NTI omdat de gezondheid van mijn zoon en van mij niet toe lieten om naar een reguliere hogeschool te gaan. In het begin kwam het NTI erg betrouwbaar over op ons en heb ik mij met volle moed mij aangemeld voor de opleiding HBO Rechten helaas was dit voor korte duur, want de gezondheid van mij kindje liet het niet toe om te studeren en ik had een verplichting om x aantal ec punten per jaar te behalen anders kon ik niet verder in de voltijds variant, dus heb ik de opleiding opgezegd per brief en heb ik netjes de boeken terug gestuurd, dit vertelde mij een medewerkster aan de telefoon! helaas bleef het er niet bij en bleef ik rekeningen krijgen totdat ik van de deurwaarder een schrikbaren rekening kreeg van bijnae 3500 euro!!! ik was erg geschrokken en name contact met het NTI. De medewerkers die daar werken zijn echt onprofessioneel want zij vertelde mij dat ik geduld moest hebben want de boeken hadden ze nog niet terug ontvangen! terwijl ik hiervoor twee weken had terug gestuurd. Nu zit er een deurwaarder achter me aan terwijl ik vanwege ziekte niet de opleiding kon doen. maar we zijn vandaag donderdag 11 mei 2017 en nog steeds geen reactie op mijn vorige berichten van het NTI!!! Ik hoop vooralsnog dat iemand nu met mij tot een oplossing wil komen anders ben ik genoodzaakt binnenkort een advocaat in handen te nemen en ik hoop dat het niet zover moet gaan en dat we uiteindelijk tot een gezamenlijke oplossing kunnen komen.

Ik ben tevreden pas als het bedrag voorwaar deze nu openstaat van 3500 euro verdwijnt of een x som vooralsnog te betalen uit wanhoop om maar hiervan af te zijn. geestelijk als emotioneel is dit mij echt te veel geworden ook omdat het NTI maar niet reageert en als ik belde wordt ik doorgestuurd naar de deurwaarder.
NTI ZO MOET JE NIET MET JE KLANTEN OM WILLEN GAAN

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar NTI over deze klacht.

7 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door NTI in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door mustafatuma@hotmail.com