Klacht: ophaallocatie

op 13 oktober 2017 over CarTrawler in de categorie Autoverhuur

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik mocht een auto bij jullie huren via Transavia, in Bologna. Boekingsnummer IT800149720
De auto was prima, ook de collega’s van de balie.
Ik heb echter wel een ernstige klacht.
In de beschrijving van jullie ophaallocatie in Bologna moest ik met twee zware koffers naar de rechterkant van de rotonde voor de Multipiano P2 Parking.
Deze is buiten de luchthaven zelf. Daar moest ik een telefoonnummer bellen om de shuttlebus te activeren.
In het telefoongesprek werd mij duidelijk gemaakt dat de ophaallocatie was gewijzigd en zich nu bevond bij de rotonde tussen P2 en P3.
Zeer kort telefoongesprekje overigens.
Aldaar aangekomen met mijn twee zware koffers opnieuw gebeld.
Ik kreeg toen te horen dat dit niet de goede plek was.
De ophaallocatie bevond zich aan de achterkant van P3.
Ik moest dus naar de parkeergarage P3, daar helemaal doorheen om aan de achterkant te wachten op de shuttle.
Met mijn twee koffers heb ik dus ruim een uur lopen zeulen, omdat jullie de ophaallocatie niet goed konden aangeven.
Ik vind dit ernstig en dien hierbij daarom een klacht in.

Gewenste Oplossing:

Wanneer mijn klacht serieus genomen wordt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over CarTrawler

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over CarTrawler nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Spliethoff