Klacht: Opgezegde contract,geld nog steeds afgehaald!

op 04 oktober 2017 over Forza Fit in de categorie Sportclub/-school

Nooit heb ik de behoefte om een klacht in te dienen maar dit gaat gewoon te ver.
Ik heb vorige jaar mijn contract opgezegd bij forzafit en dat was helemaal geregeld. Tot er steeds geld werd afgehaald van mijn rekening. Ik had ze benaderd en er werd aangegeven dat er nog openstaande bedragen waren, dit werd echter gelijk verrekend. Tot een paar maanden geleden begonnen ze weer geld af te halen. Ik heb ze telefonisch benaderd en ben ook langs gegaan. We hadden een afspraak gemaakt en ze zouden niet meer geld incasseren. De eigenaar hield zich niet aan zijn afspraak en ging toch weer zijn eigen gang. Toen ik hem weer had benaderd ontkende hij volkomen dat hij had beweerd geen geld meer te incasseren. Ik heb nog nooit een sportvereniging gezien die zijn klanten zo erg oplicht als deze man. Tot de dag van vandaag wordt er nog steeds geld afgehaald.

Ik ben pas tevreden als ze stoppen met geld incasseren. Normaal verwacht ik ook een excuses maar daar heb ik nu geen behoefte meer aan. Ik kan mijn rekeningen net betalen en forzafit belemmert mij.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Forza Fit over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Amyah