Klacht: Opgewaardeerd lebara

op 10 augustus 2016 over lebara mobile in de categorie Mobiele Telefonie

Hallo met mevrouw verspaget. Mijn moeder heeft op 07,08,2016 van tijd 19,10 uur 20€ op gewaardeerd bij jammi jammi in Helmond via een kassabon de heer bij jammi jammi heeft dat voor haar gedaan en het beltegoed gaf aan 45,15€ aan mijn moeder heeft alleen savonds 1a2 minuten gebeld met mij zij komt savonds 11,00uur thuis wild me moeder haar beltegoed na kijken en gaf beltegoed aan 4,85€ ik heb voormijn moeder een mailtje gestuurd met de vraag hoe dit op word gelost heb ook gebeld en heer bij lebara gaf aan kan nu niks zeggen morgen even teug bellen heb daar ook bewijs vanstaan als e.mail vandaag terug gebeld en weer idumdito het zelfde weer morgen teug bellen mijn moeder heeft 2€ gekregen om haar dokter te kunnen bellen maja ik vind het echt niet normaal dat dat zo moet allemaal die vrouw zit aan schuldsanering krijgt maar 40€ leefgeld waarvan altijd 20€ naar jullie gaan omdat me moeder altijd moet kunnen bellen als er iets gebeurt met haar en dan word bij jullie elke X maar gezegt morgen terug bellen alle mobiele gegevens staan uit al vanaf 05,08,2016 dus dat is geen excuus graag doe ik hierom een klacht in want vind dit niet kunnen als er iemand al 5 jaar klant is!! Hoor graag hierover iets trug op 0623889928 of e.mail samantha201294@hotmail.com vriendelijk groet

Als ik me beltegoed trug zou krijgen!!

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over lebara mobile

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over lebara mobile nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Mevrouw verspaget