Klacht: Opgelost? Niets is opgelost Cannock!

op 30 november 2016 over Cannock Chase Incasso in de categorie Incassobureaus

N.a.v een klacht een mail gekregen van Cannock Chase dat mijn klacht niet in behandeling word genomen.
Gister een mail gekregen dat mijn klacht in behandeling word genomen EN is opgelost.

Ik vraag me af WAT er precies is opgelost!
MIJN geld nogmaals MIJN geld niet dat van Cannock is ondertussen nog steeds niet vrijgegeven.

In dezelfde mail waarin staat dat mijn klacht is opgelost staat dat ik schriftelijk bezwaar moet indienen en alleen schriftelijke gemotiveerde bezwaren worden in behandeling genomen.
Dit heb ik nog niet eens gedaan, dus hoe kan dit opgelost zijn?

Waarschijnlijk wilt Cannock over mijn rug hun slechte naam zuiveren, door mooi op de site te vermelden dat er een oplossing is geboden, nou was het maar waar dat dit was opgelost.
Ik zit vanaf het weekend met 2 kleine kinderen met € 0,00 !!!

Ik adviseer iedereen hier tegenin te gaan. Dit incassobureau gaat onmenselijk met ons om.
Als ze al maling hebben aan de wetgeving, laat staan aan ons.

Ik stap echt naar de media, want dit gaat TE VER!

Succes iedereen!

Pas tevreden als

1) MIJN geld z.s.m teruggestort wordt zodat mijn kinderen weer kunnen eten en we niet hoeven te bedelen bij andere!

2) De directeur van Cannock de onbeleefde, zeer onbeschofte medewerkers ontslaat en werknemers aanneemt met kennis, ervaring en empathie.

2 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Cannock Chase Incasso

Alle klachten die gemeld zijn door Verusjka