Klacht: Opgelost, NIET WAAR!!

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Heb de 7de en de 16de hier een klacht ingediend over het niet ontvangen van mijn bestelde en betaalde producten. Steeds krijg ik dezelfde oplossing dat de klantenservice contact opneemt, maar dit gebeurt dus niet! Ik heb nog steeds niets gehoord, of het geld teruggestort zien krijgen. Ik heb 17 mei mijn producten besteld, dat is nu meer dan twee maanden gelden, dit kan echt niet langer zo! Ik ga mijn opties is bekijken om juridische stappen te ondernemen, want dit is niet normaal. En alsjeblieft hou op om bij klachten te zetten dat ze zijn opgelost, want dat is niet zo!!

Gewenste Oplossing:

GELD TERUG METEEN!

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door onlinesunshop.com in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat onlinesunshop.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

onlinesunshop.com

Heeft op 23 juli 2012 om 13:23 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Mw. Pijpers,

Er is een melding verstuurd vanuit de klantenservice waarin staat dat de terugbetaling in behandeling is en dat u deze met 5 werkdagen kunt verwachten op uw rekening.
Ondanks dat we het erg vervelend voor u vinden vragen wij u te wachten totdat het geld op uw rekening is gearriveerd.

Wij gaan ervan uit dat de klacht is opgelost, mocht u nog vragen hebben kunt u terecht bij onze klantenservice.

MVG Online Sun Shop

Alle klachten die gemeld zijn door Janey Pijpers