Klacht: opgelopen schade door lekkage regenpijp in schuur

op 29 januari 2014 over Patrimonium veenendaal in de categorie Woningcorporaties

Ik ben al verscheidene keren bij Patrimonium langs geweest met het verzoek om mij tegemoet te komen in de kosten die ik heb geleden na aanleiding van een lekkage aan de regenpijp in mijn schuur. Ik ben van mening dat de schade is ontstaan door nalatigheid van het onderhoud aan de regenpijp. Deze taak ligt volgens het onderhoudsplan bij verhuurder en niet bij huurder. Ik mag er derhalve vanuit gaan dat er geen waterschade zou ontstaan door de regenpijp en mijn spullen daar op een verantwoorde manier moeten kunnen stallen. Ik heb hiervoor dan ook geen inboedelverzekering afgesloten. De waterschade is niet veroorzaakt door mijn schuld, maar veel van mijn spullen hebben nu wel schade opgelopen. Patrimonium blijft mij wijzen op het feit dat ik geen inboedelverzekering heb afgesloten, maar dit verandert niks aan het feit dat ik schade heb geleden buiten mijn schuld om.

Ik zou graag zien dat Patrimonium mij enigszins tegemoetkomt in de schade die mijn spullen hebben opgelopen.

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Patrimonium veenendaal

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Patrimonium veenendaal nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Bahayil