Klacht: opgelicht weekendje genieten

op 11 augustus 2017 over Weekendje Genieten in de categorie Online Reisbureaus

Ik ben zojuist (11 augustus 17.39 uur) gebeld met de mededeling dat ik een achterstand heb van € 195,00 en als ik dat niet vandaag voor 17.00 uur (?!? ben pas gebeld om 17.39 uur) zou betalen dat het dan maandag naar de deurwaarder gestuurd wordt en ik een rekening van € 400,00 moet betalen. Ik zou al meerder malen herinneringen hebben gekregen via de post en de mail ook van incassobureaus. Maar ik heb niks ontvangen. De persoon in kwestie gaf aan dat het bedrag van € 79,00 1 juni 2016 van mijn rekening is afgeschreven en ik dat 17 juni 2016 weer teruggeboekt zou hebben. Ik kon wel nu even snel een betalingsregeling treffen. Daar ben ik (in mijn schrik) mee akkoord gegaan en heb gevraagd of ik dit alles op mail kon krijgen. Nog niks ontvangen. Ik heb nadat ik opgehangen had mijn bankgegevens nagekeken en er is niks afgeschreven van weekendje genieten. En na meer dan 1 jaar hier nog over bellen en dan zo dreigend ben ik niet van gediend. Ook even via google gezocht en zie dat er de afgelopen dagen meerdere van dit soort zelfde klachten zijn binnengekomen. Ook ik heb hier melding van gemaakt bij de politie.

Mijn oplossing is dat ik uit hun bestand wordt gehaald en dat ik ook niet meer door hun gebeld/gedreigd zal worden. Ik sta tevens ook al vermeld in belmenietregister. Ik ga er dan ook vanuit dat weekendjegenieten deze schuld niet int.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Weekendje Genieten

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Weekendje Genieten nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Barbaraschut