Klacht: Opgelicht slotenmaker Arno

op 26 juli 2017 over Keyservice Nederland in de categorie Servicediensten

De knip van onze achterdeur was kapot waardoor de achterdeur niet meer open ging. Op Google kregen we als goede ‘hit’ slotenmaker Arno die hier in de buurt zou werken.

Aan de telefoon gevraagd wat het zou kosten. Medewerker nam de telefoon al niet op met zijn naam. Voorrijkosten zouden 30 euro zijn en de rest zou de monteur overleggen.

Hij heeft alleen de knip eruit gehaald, niks nieuws geplaatst. Hij is amper 20 minuten bezig geweest. Kregen een rekening van 293,42 euro, moest gelijk per pin betaald worden. Mijn vriend heeft totaal overrompeld betaald.

Toen de rekening onder mijn ogen kwam vond ik het zo’n absurd bedrag dat ik contact op genomen met het nummer. De monteur zou terug bellen en gaf aan dat dit een normaal bedrag is. Op de rekening staat ook een nachttarief, terwijl deze in zou gaan vanaf 22.00 uur en het was 20.00 uur. Volgens hem was dit op de verkeerde regel geschreven en gingen ze dat echt niet terug betalen.

Daarna nogmaals contact gehad met het ‘hoofd’nummer maar hij kon echt niks doen. Volgens hun een volkomen normaal bedrag. Dat we de rechtsbijstand en politie in zouden schakelen vond hij prima.

Geld terug storten

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Keyservice Nederland

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Keyservice Nederland nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door JdD