Klacht: opgelicht door weekendje genieten

op 10 augustus 2017 over Weekendje Genieten in de categorie Online Reisbureaus

ik ben gisteren 9/8/17 gebeld doorweekendje genieten dat ik een rekening van 195,00€open had staan en onmiddellijk moest betalen anders incassobureau en oplopende kosten van 400€; Nu hadden ze me op 25/7/17 ook al gebeld dat ik 193,95€moest betalen voor 12 u de dag nadien ; dit had ik gedaan maar werd me teruggestort op 3/8/17en nu zeg ik dit gisteren en was er zogezegd een fout bij de bankinstelling . Ben in mijn cp nagegaan in mijn prullenbak tot augustus 2016 om tezien of k ooit een mail van hen gehad heb om aftemelden zij beweren dat ik op 4/10/16 een mail geopend maar vind nergens geen mail van deze firma(?)

wanneer ik mijn 195,00€ terug heb en niet meer word lastig gevallen met betalingen ,incassobureau en oplopende kosten waar ik niets van ontvangen heb

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Weekendje Genieten

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Weekendje Genieten nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door mevrouw geens