Klacht: Opgelicht door Slotenmaker Arno

op 09 juli 2017 over Keyservice Nederland in de categorie Servicediensten

Slotenmaker Arno op 8 juli 2017 langs laten komen omdat we buitengesloten waren. Jongeman kwam in een witte auto zonder bedrijfslogo of iets dergelijks aan, en kwam met een berekening van 217 euro, ex btw. Omdat we toch naar binnen wilden, de jongeman maar aan het werk laten gaan. Meneer heeft de deur opengebroken, en een nieuw slot erin gezet van het merk Yale. Meneer is alleen vergeten om vervolgens ook de sluitkom te plaatsen, maar wist ons wel te verrassen met een rekening van niet 217 euro, maar 522 euro exclusief btw. Dat je naar consumenten niet zonder btw mag communiceren wordt hierbij voor het gemak maar vergeten.
Specificatie is als volgt:
deuropening €125,-
voorrijkosten €30,-
zaterdagtoeslag €62,50
meerwerk €25,-
inzet boren €15,-
materiaalverbruik (het nieuwe slot) €265,-
Het slot wat erin gezet is, mist dus de sluitkom, de oude sluitkom zit er nog in en die past niet goed op dit slot, waardoor de deur nu niet goed meer sluit. Bovendien gaat het om een slot wat bij research nog geen 100 euro blijkt te kosten.
Bij contact met bedrijf om de sluitkom alsnog te laten plaatsen, wordt beloofd om op 9 juli 2017 om 19.00 langs te komen om dit te doen, echter komt er niemand opdagen. Bij nieuw telefonisch contact wordt om de hete brij heen gepraat.

Willen hooguit originele kosten + reëel bedrag voor het slot betalen, dus €217 + €100 = €317 exclusief btw. Zien graag €205,- exclusief btw, dus €248,05 retour. Indien geen geld retour wordt aangifte gedaan van oplichting, en wordt rechtsbijstand op de zaak gezet.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Keyservice Nederland

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Keyservice Nederland nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door jcouzijn