Klacht: Opgelicht door sleutelmaker Arno

op 29 juni 2017 over Keyservice Nederland in de categorie Servicediensten

Ik ben op 28 – 6-2017 opgelicht door sleutelmaker Arno bedrijf ik ben om 10 uur savond naar buiten gelopen met mijn honden en de sleutels binnen laten liggen vervolgens dat ik de deur achter me dicht trok en ik niet meer naar binnen kon . Waarna ik naar mijn buurman gelopen ben voor hulp wij hadden. De politie centrale gebeld en vervolgens dit nummer door gekregen 0900-0400292 goed binnen 20 minuten kwam er een wit Bestel busje voorgereden . We hadden een prijs gekregen door de telefoon dat het 50 euro ongeveer zou zijn. . Mis iets meer . Maar goed . Hij had een schroef in mijn slot geboord om het open te krijgen . Met veel geduw en getrek is het gelukt ook had hij niet alle materialen bij zich en vroeg aan ons om gereedschap. Meneer zijn gereedschap kist was er rommelig . Na gelukt heeft ie een ander slot er ingezet . Dus ik vroeg wat het hele geintje ging kosten ik zei 200 ofzo begon ie van ja zo ongeveer . Ik loop in de schuld sanering en ik had het geld op het moment niet dus van me buurman geleend . Daar kwam de rekening 30 euro voorrijkosten avond tarief. Voor de noodservice 249 euro arbeidskosten 79 euro en het slot 400 euro. Hij kwam ongeveer uit op 779 euro dan nog btw erbij en hij zei dat ie me nog gematst had . Want het avond tarief is 100 procent en overdag 5 procent ander zou ik op zo een 1000 euro uitkomen . Voor het vervangen van het slot mijn buurman en ik stonden echt perplext dat het zo duur was . Mijn buurman heeft mij 300 euro geleend en ik heb gezegd dat ik dat alleen kon betalen . Meer had ik niet dus hij zei van nou dan kom ik morgen terug voor die andere 400 euro ik zeg nou ik weet echt niet waar ik dat vandaan moet halen je vraagt een hele maandsalaris .ik moest het gelijk aftikken dus verder onderhandelt ik zeg 300 en meer niet . Toen zei die dat ie het slot we weer uit moest halen dus zei prima dan slaap ik zonder slot vannacht en bel ik morgen de woningbouw voor een ander slot . Hij kon niet zonder die 779 euro bij zijn baas aankomen en met factuur . Maar 300 is nog te veel . Volgende dag kwam Ymere en het zou me 160 kosten voor het vervangen van het slot dus ik prima . De medewerker van Ymere wist me te vertellen dat het slot 80 euro kost en geen 400 zoals de meneer het opgeschreven had op de factuur . Ik ben echt belazerd waar ik bij sta . Ik heb ook geen factuur gehad hij is gewoon met de 300 euro zo weggereden . Ik wist ook niet dat Ymere een 24 uur service had . Dan was dit me nooit overkomen . As zaterdag ga ik aangifte doen met mijn buurman . Van oplichting . En ik hoop dat ik mijn geld terug krijg al is het maar de helft . En zijn zo te zien meer gedupeerden van deze slotenmaker . En ik hoop dat hij aangepakt word via de rechtbank . Van oplichting . Want zo kan ik me geld ook wel gaan verdienen . Voor een half uurtje werk . Bijna 800 euro .

Ik wil mijn geld terug van de 300 is dat 150 of 175 want 300 is nog teveel voor voorrijkosten en het slot openbreken . En mij vervolgens zonder slot achter laten . En erg onprofessioneel te werk is gegaan met schade .

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Keyservice Nederland

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Keyservice Nederland nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Tamara35